إنتهاء أعمال اليوم الأول من دورة عمل السياسات التي يقيمها المعهد الوطنيّ الديمقراطيّ بالتعاون مع المؤتمر الوطنيّ العراقيّ
2017-08-09 20
إنتهت مساء اليوم الجمعة 21 تموز 2017 أعمال اليوم الأول من دورة عمل السياسات التي يقيمها المعهد الوطنيّ الديمقراطيّ (NDI) بالتعاون مع المؤتمر الوطنيّ العراقيّ .
 
وجرى خلال الدورة التي شملت مجموعة من كوادر المؤتمر الوطنيّ العراقيّ التنظيميّة والإعلاميّة ، إستعراض جملة من المفاهيم السياسيّة وطرائق التأثير على صنّاع القرار والتواصل معهم ، بالإضافة إلى إقامة ورش عمل في مجالات المُدافعة .
 
يُشار إلى أن المعهد الوطنيّ الديمقراطيّ هو منظمة غير ربحية، ومقرها واشنطن ، تعمل في سبيل دعم وترسيخ المؤسسات الديمقراطيّة في جميع أنحاء العالم من خلال مشاركة المواطنين، وتعزيز ثقافة الإنفتاح والمساءلة في مؤسسات الحكم .
 
 
المكتب الإعلاميّ
للمؤتمر الوطنيّ العراقيّ
21 تموز 2017

 

End of the first day of the political work session that held by the National Democratic Institute in cooperation with the Iraqi National Congress

Ends on Friday evening, July 21, 2017 the first day of the NDI’s policy work session, holds by the National Democratic institute in cooperation with the Iraqi National Congress.

During the course, which included a group of the Iraqi National Congress organizational and media cadres, and review a several political concepts and the ways to influence decision makers and communicate with them, along with establishing a workshops in advocacy felids.

Mentioning that the National Democratic Institute (NDI) is a Washington-based non-profit organization that works to support democratic institutions throughout the world through citizen participation, and to strengthen the culture of openness and accountability in governing institutions.

The Media Office
The Iraqi National Congress
July 21, 2017

Top